[DAY 04] | EuroGoGo | 希臘 | 前進雅典 Heading to Athens

2nd Jan 2018

-------------------------------------------------
由於聖托里尼個房東話要11點Check-out, 但我班機係16:55,
所以我就叫房東George幫我Call Taxi去機場
因為Oia去機場既巴士要經Fira轉車, 而且班次太少
房東George話可以先將行李放喺房, 佢會幫我搬去部車度

(1). 終於有巴士去Fira, 唔駛再坐的士
因為Oia好細, 又冇乜商店開門,
所以又去多左一次Fira

1月2號終於有番巴士去Fira,
因為係淡季, 同官網既時間有一定出入
我建議大家都係自己去到執生
時間表影左比大家參巧下 (For 2018年冬天淡季ONLY)

去程/回程買飛一律都係Fira總站個伯伯收, 每人Cash EUR 1.8
架Coach係由西班牙制造既Irizar Century
相信90年代成日坐直通巴士番大陸既人對佢一定唔陌生

之後食左個Gyros, 3.5Eur, 抵食la

-----------------------------------------------
食完行左陣就番去Oia同房東&司機會合,
準備前進雅典


(2). 前進雅典 - 交通
由Santorini去雅典, 淡季冇船, 而且運營呢條航線航空公司亦唔多
主要都係Ryan Air同Aegean
當日揀左16:55 Ryan Air
同樣係極高Efficiency, 班機16:30先Land Santorini, 16:55準時走
留意到佢地用埋後門上落客, Boarding Pass有寫Prefer你用前門定後門上飛機
咁樣真係快好多

到左雅典17:45左右
拎完行李就去搭巴士 X95直達憲法廣場, 6 Eur
因為住憲法廣場附近, 所以坐X95比較方便
(留意佢係唔包括喺 "5-day ticket"入面)

網絡上好多人都話X95係最多扒手既巴士
所以我坐果陣都保持高警覺
一路都觀察住周圍既環境
最後都係冇發現

(3). 未有發現扒手 - 雅典憲法廣場 Syntagma Square
放完行李番酒店就出左去行街
話時話, 推介大家一個網站, 有關訂酒店既Discount Code
除左用Hotel Combined / Trivago格價之外, 輸入Discount Code仲可以有額外優惠
https://www.callingtaiwan.com.tw/blog/hotels-com-agoda-hotelclub-expedia-coupon-2014/#bookingcom

黎到Athens,住喺憲法廣場附近, 
現場都幾多警察
個個都話呢度扒手好多,一樣都係未有發現

唔知係咪因為我個樣似賊多d
但去食野果陣, 老闆都有叫我小心 Pickpocket

而話說1月2日希臘仲係公眾假期,街上好多人慶祝




憲法廣場每隔1個鐘就有一次步操睇

到處都望到守護雅典既Acropolis雅典衛城


喺街邊有個阿叔賣d類似香草味嘅不知名漿糊飲品1Eur一杯,好好飲

EuroGoGo系到

INTRODUCTION - EUROGOGO - 序幕....玩樂玩到謝幕

[DAY 02] | EUROGOGO | 希臘 | 聖里托尼 | 靜過圖書館的淡季OIA

沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...