[DAY 06] | EuroGoGo | 希臘 | 古安哥拉, 羅馬安哥拉, 亂上地鐵遊雅典, O Kostas, Coffee Island


---------------------------------------------------
4-Jan-2018 (Thur) Rainy
一如天氣報告所指, 1月4號落雨
朝早由憲法廣場坐地鐵 Line 3 > Aghia Marina方向 去到Monastiraki站
其實住既地方同Monastiraki好近, 稍後都冇再坐地鐵, 行仲快過坐地鐵
然後就順序去左Ancient Agora, Roman Agora同Hadrian's Library

1. Stoa of Attalos & Temples of Temple of Hephaestus










Monastiraki站有個好大既Market
物價低, 買紀念品都唔錯

2. O Kostas 地道 Souvlaki & Kalamaki
最後一日喺Athens 黎到一間tripadvisor出名嘅小店
食地道嘅 Souvlaki同 Kalamaki.
呢間小店嘅老闆話佢已經係第三代
而牆上嘅相入面嘅老伯係佢grandfather黎
好食又唔貴,只係5.8Eur 連埋飲soda



3. Coffee Island
Coffee Island就係當地一間連鎖Coffee Shop
試錯左杯齍啡,不過都冇想像中咁苦
一杯咖啡大約1-2Eur


4. 雅典印象 - 某程度反映高企失業率
因為落雨既關係, 又冇乜地方想去,
所以任性上左部地鐵,總站係港口Pireaus
睇番google先知呢度係地中海最繁忙嘅港口
希臘高企失業率,睇番數據,

2017年7月25歲以下嘅人失業率講緊46%,overall失業率都有2十幾%
可能因為咁,地鐵好多人行乞,

d希臘locals間唔中會小佢地:吊你咁後生就咪做5蚊哥啦(設計對白)
亦有人會比錢佢地,畢竟大家都明白,每個人都有ups and downs
地鐵車箱好多塗鴉,玻璃都爛埋又唔整,盞燈斬下斬下,斬到我都懷疑自己有青光眼
喺總站企左
陣觀察下,我唸10個有7個都逃票




5. 傳說中之手繩黨
傳說中, 巴黎同羅馬有好多手繩黨會夾硬將手蠅套喺你手上, 然後屈你錢
我喺雅典既Monastiraki站同樣遇到呢d黑人
不過佢地冇夾硬將手蠅套喺我度
問我買唔買就算
都冇強行叫我要
遠比起羅馬既"Give Me Five" (稍後會提到)
雅典既佢地只屬"溫和手繩派"
對比起羅馬, 個人感覺係雅典相對少騙徒



沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...