[DAY 11] | EuroGoGo | 捷克共和國 | ČESKÝ KRUMLOV 下集 | Transfer to 奧地利 Hallstatt


---------------------------------------------------
9-Jan-2018 (Tue) Sunny

1. 由一件Superdry引起既中港台3人行
第2日黎到CK終於有太陽
而且Castle Tower都放完假, 可以比人上去行番轉
但係就仍然唔見Castle入口既黑熊
唔知係唔係去左冬眠, 成為失蹤





上到去遇到一個喺愛丁堡做Wedding Planner生意既台灣後生仔朋友
佢見我著Superdry所以以為我都係台灣人XD
其實我都事前都Google過, 的確係好多台灣人鍾意著Superdry
之後再遇到一個廣州人, 喺法國讀緊Master
我地3個都係1個人黎CK
一直都好欣賞台灣人既熱情, 因此我地一拍即合
仲影左好多相, 利申, 非Gay
為左保護我當事人, 我決定要打馬賽克

之後仲一齊去左食野,
間餐廳CP值都算高, 叫做Krčma U dwau Maryí


2. 市政廣場(Namesti Svornosti)
喺路上, 留意到台灣哥哥話我地係分別黎自係"台灣, 香港同中國"
果一刻都不知幾驚會演變成外交風波
好在都冇
繼續一齊遊CK既市政廣場同Plášťový most Bridge
同埋一齊拍左d片 (非A級動作類影片)
其實我都幾鍾意呢種旅行, 可以識到好多新朋友






3. Transfer to 奧地利 Hallstatt (大讚CK Shuttle)
到左下晝3點, 我就同佢地講Byebye, 佢地繼續前往布拉格
而我就坐CK Shuttle Shared Van去Hallstatt
由於Hallstatt舊城區係唔比外來地入, 所以CK Shuttle只係去到Hallstatt巴士站 (Car Park1)
所以只係收CZK1,000一個人

今個旅程只有我一個share, 變左Private transfer
好好彩呢間公司CK SHUTTLE講口齒,冇因為蝕本而取消我嘅Booking
3小時車程2百幾公里, 今次司機係一位奥地利大叔
高速公路楂部volks到百五百六都好穩定
但仍然比好多bmw同audi爬頭
全程佢雖然冇乜笑,唔似之前個捷克哥哥
但佢私人請我飲左啤酒,又比糖我食, 又楂慢d話出面個日落好靚叫我睇下
鐵漢柔情, 但我再次強調, 非GAY






4. 到達Hallstatt
到左Hallstatt, 因為係住Heritage Hotel, 所以要拖住隻GIP行10分鐘
事後發現酒店係有Free Shuttle for Check IN既人用= ="""""""""
狂我行左咁耐, 地面又多冰
不過呢間酒店真係無得頂, 同區同級極高CP值,
下一篇再介紹


夜晚Hallstatt都好多餐廳7:30已經關門
唯有留喺酒店食魚
貴貴地, 17-22 EUR左右


沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...