[DAY 12] | EuroGoGo | 奧地利 Hallstatt



--------------------------
10-Jan-2018 (Wed) Sunny
1. Hallstatt Heritage Hotel
清晨7點就起左身
為嘅就係要行去睇Hallstatt嘅日出
不得不提呢間叫
Hallstatt Heritage, 位於河邊近教堂位置嘅酒店CP值算係高,Eur 102.5 一晚
酒店極干淨, 4星級酒店提供拖鞋, L'occitane既護理物品
而且大部分房間有露台, 
清晨個景係咁的:

2. Hallstatt Google Map"明信片位置"
酒店出門口轉右再轉右上斜路, 行5分鐘左右就可以到明信片位置
由於太近, 所以早午晚我總共都去左3次, 每3個鐘一次, 每次20分鐘
而3次入面有兩次都撞到同一個英國人, 同樣住係Heritage, 佢仲幫我影左張相

3. 上Skywalk, 宣布行動失敗
由於上Skywalk既纜車冬季唔開, 因此我都有所準備係行上去
路上d積雪同d冰面好很"線",但我早有預備一對冰抓,淘寶11.11買既
建議冬天行山買番對,行冰面定過枱油
見到路牌話1個鐘,行左半個鐘成身汗

點知.......
再見到個路牌,仲....仲.....仲....仲有50分鐘!?
鬼佬行得快過我3倍?
然後,然後就沒然後了,都係宣布收隊。


半山留影:



4. 我在Hallstatt天氣晴
下午Hallstatt天氣大好, 感謝上天
而且冬天淡季冇乜人, 
因此又係影相放題既時間
酒店隔離個碼頭(往火車站):



舊城區:

ABC係我係我

行行下就行到出番去巴士站(Car Park 1)
果度對面有間超市, 但中午佢會休息

5. Ferry to Hallstatt Train Station
之後就去左坐船, 去對面岸睇下, 但冇乜發現
最新時間表 (Eur2.5/單程):

佢d船期係夾番OBB既列車時間既, 但火車Delay既情況會唔會等埋就唔知
因為等埋既話, 就會變左骨牌效應
回程幾有趣
因為個船長泊岸果時太快, Miss左個位停唔切, 唯有兜多個圈比我地"Free tour一下"

6. Hallstatt燒雞 - 窮人恩物, 對抗通脹, 上車之選
話說Hallstatt物價都幾高,
酒店食Dinner都要18-22 Eur
所以酒店隔離個碼頭有間小食店真係我既救星
10 Eur 有半隻燒雞同飲品
位置就係Hallstatt Heritage門口

到此一遊MEMO


沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...