[DAY 15] | EuroGoGo | 德國 | 巴伐利亞邦 | 天鵝堡Schloss Neuschwanstein & Hohenschwangau (含買票/交通方法) & 慕尼黑豬手&Beer

-------------------------------------------
13-Jan-2018 (Sat) Sunny
去天鵝堡最近既大城市係慕尼黑München
慕尼黑到天鵝堡可以坐火車到達

1. 大推 - 德國國鐵Bayern Ticket
Bayern Ticket就係德國國鐵DB推出既區域票
可以喺巴伐利亞邦任坐DB既火車, 巴士, 電車同S-bahn地鐵
DB官網:
https://www.bahn.com/en/view/index.shtml
如果係星期六/日用, 仲可以由朝早玩到零晨
以2018年1月收費為例, 只係需要EUR25就可以坐車來回天鵝堡
番到慕尼黑仲可以繼續用

2. 慕尼黑往天鵝堡交通
慕尼黑到天鵝堡需要先坐DB既Regional Train到Füssen
出站後右轉, 對面近公園個位, 就會見到往天鵝堡既巴士/的士站 "Füssen Bahnhof"
(巴士站位於火車右方)
搵到RVA巴士公司既73號 or 78號巴士
就會開到去天鵝堡巴士站 "Hohenschwangau Neuschwanstein Castles"

3. 天鵝堡買票/參觀流程

天鵝堡入面又有新天鵝堡Schloss Neuschwanstein, 同舊天鵝堡/高天鵝堡Schloss Hohenschwangau
仲有個Museum
由於冬天係淡季, 所以我冇預約去天鵝堡, 事後發現唔預約就更Flexible

3.1 Live Tour vs. Audio Tour
當日去到天鵝堡Tourist Center只係9:30,
同賣票既德國哥哥傾左陣
最後揀左"新天鵝堡+舊天鵝堡"既Kings' Ticket
而佢個人意見係鍾意揀Live Tour多d (真人導覽)
但下一場Live Tour (English)係11點幾
而下一場 Audio Tour (多國語言, 有英文/普通話/日文等等)係10點幾
因此我最後只揀左Audio Tour

Audio Tour既形式就係有個職員帶你入去, 然後就自己聽
但你可以問問題
當日都有唔少人好似我咁問個職員有關天鵝堡既問題
而職員亦相當專業咁回答
呢樣我都幾欣賞德國人

留意入面係唔比影相
曾遇到一個大陸人問我係唔係只係唔比用相機影 = =" 我只能無奈
第2樣留意既係入去天鵝堡要準時
同埋現場係規定將大既背包背去前面

3.2 參觀流程/Shuttle Bus
賣票既Staff一般會先幫你安排舊天鵝堡既入場時間,
然後會安排新天鵝堡既入場時間
當日我去完舊天鵝堡, 就坐收費既Shuttle Bus/(可改坐馬車)上山, 大約10分鐘路程
新天鵝堡入場時間安排上非常足夠
甚至我仲可以去埋Marienbrücke (Mary's Bridge)先去新天鵝堡

4. 舊天鵝堡


5. Marienbrücke (Mary's Bridge)
Mary's Bridge 2018年1月13日當日已經重開(Subject to Ice condition)
落Shuttle Bus之前, 車長會提醒大家Mary's Bridge就位於落車地點既右方直上
由Mary's Bridge上影既新天鵝堡:
之後沿路行到新天鵝堡:


官方預約網站:
以下係2018年1月價格 (From官網):


6. 慕尼黑Frauenkirche / Marienplatz夜景, 豬手&Beer
原本夜晚想食Augustiner-Keller
可惜冬天冇開外面, 而且已經Full Booking
唯有到另一間餐廳食豬手, Haxnbauer
Dinner Set + Beer, 大約都要3百幾蚊HKD
佢位於市中心 Frauenkirche / Marienplatz 附近
(由München Hbf坐地鐵"S-Bahn1/2/3/6/7"到Munich Marienplatz station落車)

食完好飽就去左行下街

7. 街頭表演 - 鋼琴
夜晚市中心行左陣
帶埋部鋼琴出黎街頭表演比較罕見
呢一刻如果我手上有個酒杯
我會想用酒杯敲一敲佢個鋼琴



[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)


沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...