[DAY 16] | EuroGoGo | 快閃荷蘭 | 沒有吸食大麻既阿姆斯特丹 + 鹿特丹之旅 | 紅燈區"Window Shopping" | 歐洲疑似騙子

----------------------------------
14-Jan-2018 (Sun) Sunny

1. München to Amsterdam
慕尼黑München去 阿姆斯特丹,
Option1: 可以坐火車 (已經冇左直達既臥鋪列車), 臥鋪列車City Night Jet而家只能去到杜塞爾多夫, 之後要再轉車, 非常浪費時間
Option2: 可以坐巴士, 夜晚上車, 第2日朝早就到
Option3: 飛機(1hr35mins)

當日揀左飛機, 但單程機票十分貴, 要Eur70, 航空公司係Air Dolomiti (漢莎旗下)
飛機係E195, 2+2座位, 歐洲非常普及既一種機型
除左Air Dolomiti, 仲有荷航KLM同泛航航空Transavia(廉航)經營
當中Transavia最少航機, 但佢係最平

München中央車站到機場,
我就揀左坐Lufthansa Express Bus (唔一定要坐漢莎航空先可以坐)
上車買票, Eur11 (可以比Credit Card)
網上買飛, Show比司機睇, 可以減Eur0.5, 果5毛可以留番黎去廁所
非常方便快捷, 巴士司機仲會幫你搬行李

巴士公司/買票:

2. OV Card & Amsterdam Central Station Locker服務
荷蘭既ov-chipkaart("OV卡")等於我地香港既八達通, 佢全國通用
會收工本費Eur10, 
用Credit Card去人工櫃台買卡同Top-up會平d, 因為Machine會收手續費
如果要黎坐火車, 通常職員會幫你SET埋 2nd Class
留意番,
坐車前要記得OV Card要有一定餘額先可以坐,
詳情可以睇呢度:

由於只係短暫停留Amsterdam,
所以我都係放低d行李喺Locker
Amsterdam Central Station Locker位置喺站入 (收費區)
用OV卡同一車站出入, 1小時內係Free,
車站Locker大約有2百至3百個, Eur10.5
放得落26",29"既行李
但只接受Credit Card付款 (支援香港6位數Pin既Credit Card + 必須輸入, 試過用000000 or Cancel or Enter都唔得)

2.1 OV Card點坐火車/電車/巴士
坐火車前要先拍卡, 落車後再拍卡 (如果係坐Intercity Direct, 必須喺紅色機器拍卡)
坐電車 > 上車拍卡, 落車再拍卡 (留意荷蘭電車同其它歐洲城市唔同, 佢有指定上車既門, 但同樣係自己按制開門)
坐巴士 > 上車拍卡, 落車再拍卡

3. Amsterdam First Impression
細個成日聽人講話Holand Bank, Holand Bank Cheque
暫時仲未見到呢間銀行
反而呢度就成日見到Holand多人, 就係見唔到荷蘭叻
Btw 如果你係一個道德L
或者你唔應該黎到荷蘭
荷蘭大麻同妓女合法化
令到你可以食完聲稱最荷蘭最好食嘅薯條之後
去隔離繼續食你嘅蝦條
(冇食評)
一條班馬線之隔
明明綠燈轉眼變成紅燈(區)

4. 聲稱最荷蘭最好食嘅薯條 - Manneken Pis , FEBO
位於中央車站附近
食左一份大既,
有好多Sauce可以揀, 我揀左Mayonnaise
不過不失

5. 阿姆斯特丹國家博物館 Rijksmuseum
原先唸住去Albert Cuyp Market掃街食生鯡魚 Herring
點知星期日係唔開
唯有是但食d野就去博物館
博物館前"Iamsterdam", 真係Holand多人
博物館Eur18一個人, 安檢唔算好嚴
賣票個姐姐見我一個人, 問我邊度黎
之後佢話佢個Brother都喺香港做Consultant
然後好Nice咁提醒我可以放個背包入Locker, 仲主動幫我唱左兩個0.5Eur for Locker Deposit
佢真係好好
博物館最靚既地方就係呢個Library:

6. 比較少遊記提起既紅燈區"Window Shopping"
因為時間尚早,
因此唔小心明明綠燈轉眼變成紅燈(區)
由於唔比影相, 只能用文字紀錄
亦提醒反叛同任性既年青人, 切勿以身試法去偷拍性工作者
一黎唔尊重人, 二黎一定會比人就地正法, 打到你菊花都開
用Google Search"Red Light Area"基本就可以到達以上相片位置

喺紅燈區入面, 櫥窗會展現性工作者, 佢地通常都會著住3點式示人
不過因為我就盪失路
所以都兜左幾圈
發現呢度既性工作者都比較大年紀
唔係話40歲, 而係50, 60, 70咁既樣
當然我唔會話係重口味, 始於各人口味唔同

7. Amsterdam > Rotterdam 
由Amsterdam去Rotterdam推介坐特快車 (Intercity Direct)只係要41分鐘, 18Eur
用OV卡記得要喺月台拍多次卡(同香港東鐵既頭等一樣)
全程只有兩個中途站

8. Rotterdam Markhal &方塊屋
Markhal係一個室內市集 (據說由火車站改建)
位於Beurs站/Blaak站附近
而Blaak站一上黎就係方塊屋
Markhal上面係住宅, 下面地下係市集同餐廳, 地庫係超市
荷蘭名物 Herring Fish 生鯡魚同生蠔都幾夾

9. H2otel Rotterdam
今晚就住喺Markhal附近,
佢係成部船咁樣既酒店, 都幾平, HK$384一晚

10. 歐洲疑似騙子
食完野喺Markhal市集行出黎有人問我路
之前喺維也納都遇過
好彩我每去一個地方都預先睇過地圖先去
我就一定唔會拎電話出黎幫佢搵
因為通常我覺得呢d問路嘅人係最要留意嘅人
可能你會話我唸多左
但你唸清楚一樣野
好認真唸下,
你喺香港會唔會咁滑稽走去問一個外國人路?
所以歐洲比我嘅感覺係好多鴿子,又多騙子(疑似)
之前都遇到兩個疑似騙子
第一個話唔見左信用卡...大佬你當我lulu咩
第二個我行行下話想問我一個問題
我心唸你問題天天都多就自己google啦

[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)

沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...