[DAY 21] | EuroGoGo | 法國 | 巴黎凡爾賽宮, 雙叟咖啡館, 戰神廣場, 艾菲爾鐵塔, 凱旋門, Confit de Canard 的 Duck confit

-----------------------------------------------
19-Jan-2018 (Fri) Sunny
1. Paris Museum Pass
我買既Paris Museum Pass係由Klook買, 
要去"PARISCityVISION"拎 (可以現場買都得)
位於羅浮宮附近, Opening Hours: 6:30am-8:00pm
現場有多國Staff, 非常方便

有左呢張Pass, 巴黎主要既博物館都可以進入一次
例如凡爾賽宮, 羅浮宮, etc.

2. 凡爾賽宮 Château de Versailles
風爾賽宮面積相當之大, 
當年既Louis XIV已經好識享受
主宮殿有Audio導覽, 可以先借, 然後再入內仔細參觀
花園:
2.1 凡爾賽宮交通
最近凡爾賽宮既車站係 Versailles Château-Rive Gauche
RER C線直達, 由Musée d'Orsay到凡爾賽宮大約只係35分鐘
總站行出黎右轉, 第1個路口再左轉行5分鐘就會見到 凡爾賽宮
留意番如果買10連張T+Tickets, 1張T+Ticket係唔夠, 最好買番單程飛
RER C線好多人都話治安差
但我乘坐當日都幾多人坐, 全程未見有"吉卜賽"人出現
而且RER好多車箱已經翻新, 唔係網絡上講既咁差

3. Confit de Canard - Duck confit
黎到巴黎, 一定要試下Duck Confit,
今次係食一間位於Metro Line4, Saint-Sulpice站附近既Confit de Canard
附近有著名既藥莊,Citypharma
Confit de Canard既Duck Confit非常之好食, 
價錢唔算好貴
佢既鴨食落口係好爽, 唔會話膩
我唸香港一定食唔到

4. 雙叟咖啡館 Les Deux Magots
Euro之旅第3間試嘅咖啡館,喺花神咖啡館隔離
有d失望
對比維也納嘅Central Cafe, Salzburg嘅Cafe Tomasille
同一樣嘅Cafe Cream (Latte)味道一般
裝修同Cafe Central比顯得失色
唯有可取嘅係室外嘅特色座位


5. 艾菲爾鐵塔 Tour Eiffel 
5.1 排隊插曲
Tour Eiffel冇做reserve排咗我成個鐘先上到去
兩次安檢(有點Hea的),然後搭Lift上去2樓 (當日頂層關閉)
中意行樓梯都可以行上去(會平過Lift),應該同行兩次寶蓮寺差唔多
中間有個小插曲就係我排East tower隊尾
之後截龍,開第二個塔South tower,個職員叫我之後d人去果邊
開頭都嬲嬲地,因為我前面仲有幾百人,你而家又開第2邊比人上
最後原來係好fair,等我地呢邊上晒先比另一個塔上去
呢樣我覺得歐洲人對排隊嘅觀念真係好好👍
值得一提係艾菲爾鐵塔張票好靚, 我都放左喺銀包
5.2 艾菲爾鐵塔上的巴黎夜景
上去既電梯會直接到2樓, 落黎會停1樓再到地下
5.3 期間限定的閃燈
一個鐘一次,期間限定
分別去左3個地方睇
包括戰神廣場,夏佑宮,同塔上2nd floor
巴黎夜晚真係好迷人
其中兩個地方:


5.4 買鎖匙扣中伏記
落黎有好多黑人小販賣鎖匙扣,都係行過先問我買唔買
唔買就算都冇強行叫我買
我落到黎想買,我覺得只值1Eur
於是懶醒行埋去問佢1Eur1隻ok or not 巴打?
我以為自己好醒至扺精明價
點知買完都唔夠10分鐘行出d檔檔都賣1蚊5隻
我都差唔多可以肯定個黑人一定?黑人?問號點解我開價仲貴過佢

6. 巴黎夜景
麗都
巴黎凱旋門 Arc de Triomphe
個個都會排隊影凱旋門,
雖然當日好大風,
但咁岩遇上一個黎自孟加拉既攝影師
所以請左佢幫我影張相~
BREIZH Café (Crepe & Pork with Cider)
味道一般
第1區酒店附近

[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)

沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...