[DAY 22] | EuroGoGo | 法國 | 巴黎凱旋門, 羅浮宮, 聖母院 | Transfer to Zürich

---------------------------------------------------------
20-Jan-2018 (Sat) Rainy
1. 凱旋門Arc de Triomphe
又係落雨既一日,
早上先坐地鐵Metro Line 1到凱旋門Arc de Triomphe (Museum Pass包埋)
行上去頂層大約有3百幾級樓梯, 冇Lift...
前面既人愈放愈有...後面既人愈追愈貼.....
喊出黎
巴黎鐵塔埋藏在霧裡
2. 巴黎聖母院
上去聖母院係要先拎FREE Reserve Ticket,
就係上塔頂既門隔離
自助取票
取完就可以排隊上去
上到去1樓先買票
塞納河
3. 羅浮宮Musée du Louvre
羅浮宮最出名就係Monna lisa的微笑, 
住喺呢度附近終於識讀個法文Royal Palais Musee du Lourve
有人話過呢幅蒙羅麗莎只係複製品,who knows?
4. Happy Caffe的Creperie
離開巴黎嘅路上, 位於羅浮宮附近
去咗一間印度人開嘅Creperie舖頭
比較多人叫Nutella巧克力榛果醬既Creperie食
店名叫做Happy Cafe, 堅好食
5. Transfer to Zürich
由Paris-Gare de Lyon 到 Zürich HB,
坐既係TGV Lyria, 屬於TGV系到比較新既車型
時速達到300公里, 4小時車程
Early Bird票, 只需29Eur, 
通常咁長途嘅火車我都唔太prefer
d人成日話香港高鐵遲d 8個鐘去到北京正呀
係呀正呀
d行李就咁放喺出面行李架邊個幫我睇呀?
所以我會推薦大家去Aeon又好,日本城又好
坐長途火車買番個單車鎖鎖行李
呢個係我見到有少部分外國人都會做嘅野
6. 巴黎後記 & 巴黎治安
4日3夜巴黎精華遊結束

巴黎失業率喺歐洲黎講都算高
曾經街邊買野時, 我由80Eur,講價講到30Eur
對方見到我咁大膽殺價, 就雙手合實話:
40Eur, please please please
果一下佢既眼神好忠誠, 好強烈既感覺
加上見到佢手上既舊電話(非Smart Phone)
於是我比左45Eur佢

巴黎治安比我想像中好好多
街道上大量軍人同警察
基本上我晚晚都十點幾十一點先番酒店
地鐵上所謂嘅吉卜賽人離開時先第一次見到
疑似利用小朋友作案
唔肯定係唔係,唔敢亂猜測
RER同TGV列車都比想像中安全

網絡上話有好多黑人手繩黨
聖母院,巴黎鐵塔,羅浮宮暫時未有發現
反而希臘見過溫和手繩派,都係賣而冇強行塞比你
簽名黨就隨街而見
結論係只要你小心d就唔會中伏
拎住幾隻LV又周圍放冇d警覺性果d真係幫唔到你

以下係綜合自己見到同網絡上講既巴黎騙子:
1. 手繩黨(Give Me Five)
手繩黨會假裝同你Give Me Five或者叫你望住佢
然後就會將手繩套落你隻手問你拎錢
> 巴黎冇遇到佢地, 但去到羅馬有見過佢地向女遊客索取5Eur
> 只需Say No, 唔好比佢放條手繩落你度就得

2. 簽名黨
簽名黨會叫你幫佢簽個名支持某d捐款活動
> 基本上巴黎隨處可見, 基本上全世界都有, 同越南果種手法類似
> 我基本上見到佢地都會同佢地講, Wow, I know this! HAHA, 然後佢地就會笑住話Thanks同走開

3. 街頭賭檔
街頭賭檔會假裝好易Win而邀請你加入
巴黎冇遇到佢地

[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)

沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...