[DAY 25] | EuroGoGo | 瑞士 | 零下11度, 再戰少女峰Jungfrau - Top of Europe


------------------------------
23-Jan-2018 (Tue) Sunny
由於前一日落暴雪(參巧Day24文章), 為左唔想留有遺憾,
加上用SBB APP Check到原定去Zermatt策馬特既唯一道路仍然封閉
因此再次比多8百幾HKD重返少女峰,(好彩有半價pass)

1. 少女峰鐵路Jungfrau Railway
Grindelwald火車站d職員仍然認得我,而且記得我琴日買咗張車飛去Spiez
好鍾意瑞士人,高質素,又nice
無以為報,唯有不停講Merci Merci Merci x 999 (少女峰係法語區)
同樣係先由Grindelwald坐到Kleine Schidegg再轉車
上去之前同樣食左粒高山症既藥, 海拔適
Kleine Schidegg係一個位於半山既車站, 有滑雪設施同餐廳
一支水Still water收我CHF 4, 接近HK$36 = ="

由Grindelwald到少女峰全程1小時20分鐘, 
上山時會停Eismeer站5分鐘, 可以落去個廁所, 再影下相
車上有多國語音報站, 唔怕

再上就到總站Jungfrau (讀音"Yong" " Fraud")
有清楚指示話比你知點去兩個觀景台
第一個係要搭Lift, 可以睇到Aletsch冰川
終於天氣好,見到大自然嘅鬼斧神工
之後見到有隻唔知鷹定雀飛左上黎
阿師兄, 你戰鬥民族黎架???? 飛上5千幾米仲要負10幾度
點都好...相信你都應該係一隻有故事既雀



Hi, 又係我, 搵左個鬼妹幫我影
寒風·少女峰·玉樹臨風(唔知醜篇):
之後沿住指示牌, 會經過一連串室內既展館
接住就會落一層, 去到Ice Palace
地下全部都係冰, "線"到HIHI
好彩我有冰爪......先可以自信地企穩自拍一張
而唔係爬行

由Ice Palace出番黎, 會搵到Plateau Viewpoint, 
唔試唔知身體好
一野跑出去 零下11度 風速38公里每小時
feel到天氣岩岩開始轉涼!!!!!
終於唔洗再咁熱而要開冷氣lu
呢個千年冰川真係好靚,驚天動地泣鬼神
可惜紫外線太強,都冇乜除眼鏡睇
喺戶外行咗15分鐘
用冰抓行冰面雪地快過保特,誇欄高過劉長
裝備中漏左個頭盔
比d風同雪追打
歇斯底里,由心裡發出嘅開心,試一次你就知道

2. 離開少女峰地區到Brig住
再見Grindelwald
原本想去Leukerbad溫泉
點知去到Brig我Check SBB APP,
去Leukerbad既道路仍然封閉,
巴士471需要繞路先去到, 而且唔知要用幾耐先到
於是我就去問SBB職員,
職員都建議我取消行程, 因為擔心安全問題
所以我都聽佢講, 番左原定既酒店, 係有d遺憾
但冇辦法, 安全第1 !

Brig係Zermatt既入口, 同時係往意大利既一個轉車站

3. SBB電子車票申請退票方法
SBB電子車票係唔可以在車站退票同改票
只可以網上申請,
SBB APP有得聯絡佢地, 亦可以到SBB網站用Email申請
但每次會扣CHF 10手續費

EuroGoGo系到
[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)

沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...