[DAY 26] | EuroGoGo | 瑞士 | Moosfluh, Täsch小鎮, 坐緊急直昇機到策馬特 Zermatt



--------------------------------------------------

24-Jan-2018 (Wed) Sunny
1. Aletsch冰川下游Moosfluh
Moosflug係一個比較少亞洲遊客去既地方
位於Brig附近既Mörel小鎮, 大約15分鐘車程 (私鐵)
轉乘Cable car到Riederalp Mitte
Riederalp Mitte係一個位於山上既小鎮, 好多人會喺度滑雪

如果要睇Aletsch冰川下游部分, 就要再坐Cable car上山
去到Moosfluh
Cable car website:
http://www.aletscharena.ch/cableways/timetable/

咁好太陽, 又冇旅行團會黎既地方, 緊係要自拍多張啦
我中意同陽光玩遊he

行唔落去了, 積雪太厚

2. 因雪崩而坐替代巴士到Täsch小鎮
本身冇唸住會停留Täsch
但往Zermatt既火車因雪崩而停駛
所以我懷住點點既信念, 去到Täsch等消息
被迫坐替代巴士到Täsch(由Matterhorn Gotthard Bahn鐵路公司安排)
我唸平時都唔會有機會有巴士行呢條線
好難得!

呢個小鎮d雪成一米高,可以話係米高積雪
坐巴士入黎就好似去左小型立山黑部

3. Zermatt, 一生人一次的直昇機經歷/雪崩應變
Life goes on! 雖然Zermatt入面當日有幾千人因雪崩受困"孤島",
但天氣好, 唔少瑞士人反而想盡辦法進入Zermatt!
唔同香港, 
Zermatt鎮政府係唔會有d咩賑災, 唔會派大量軍機接d人出番黎
只係會派發一定既糧食比大家
同埋安排Air Zermatt做緊急替代服務 (代替唯一進入Zermatt既鐵路)
而且係收費, 位位CHF 70
而且只提供服務至17:30, 每日大約800位乘客

而清理積雪方面, 係只會於日間進行
我坐巴士都經過現場, 
睇到有時有d雪同石由山上滾下
其實鐵路公司員工清理積雪係極危險...

不得不提呢個政府設立既網站, 掌握最新消息, 仲快過車站職員既消息
www.zermatt.ch/en/liveticker

由於當日係我最後一日Stay in Swiss, 所以我未確定火車能夠通車前
都唔敢入去Zermatt

由Visp到Täsch, 上巴士前SBB鐵路職員再3提醒我入左去, 
一定出唔番黎, 除非鐵路重開, 但通車無期

本住信念, 我仍然買下火車票, 上左部替代巴士 (Post Bus)
職員同我講要小心同Good Luck!
果一刻都幾Warm! 瑞士人真係好nice

俗語話,有危就有機,有意外就有收穫!

喺Tasch火車站coffee shop一路check最新消息,一等就係4個鐘
等嘅原因係我有信念,第2係我察覺到d火車開始著燈,
第3係直昇機服務時間比琴日同前日短
咁好天冇理由直昇機會提早收工
之後見到鐵路公司開始架起鐵馬,好多部旅遊巴開始standby
我知,我嘅堅持係冇白費了
終於,再隔咗10分鐘,收到最新消息,策馬特Resume in normal

雖然火車喺1個鐘後開番,
但我都想試下Once in a Lifetime嘅Heli Shuttle from Tasch to Zermatt
機票就係咁流, CHF70, 仲收Credit Card

人生第1次坐直昇機Heli Shuttle,5分鐘就完
感覺好刺激,喺d山中間飛過,一直以為只有睇科幻電影or打機先會出現
卻喺我眼前真實地浮現出黎

6座位直昇機(連機師)
個個火車站屋頂原來都係停機坪

航行中


影片:
同其他外國人傾過,大家都話呢次經歷係一生人一次
因為呢條航線其實係用黎緊急疏散用, 但因為係私人經營,所以回程係可以坐
平時唔會有,同埋平時係最少收幾千至幾萬蚊HKD
大家都好興奮
機師個樣有d似費達拿,楂得好快,平時都唔知係咪楂開的士
4. 成功達陣 Zermatt

德語區嘅策馬特 Zermatt, 被譽為歐洲最美小鎮之一,
呢度係一個只有哥爾夫球車行嘅小鎮
背靠住嘅係馬特洪峰Matterhorn
原計劃住一晚策馬特,然後上Matterhorn嘅觀景台Gornergrat,

3至4小時行山去Riffelberg,
但因為Gornergrat站仲係受雪崩影響
登山火車只去到Riffelberg

Gornergrat職員都有再3問我係咪上去(電子車票可保留10日),
但我因為第2日就去意大利, 
而直昇機去到Zermatt已經好晏,只好去睇日落
原本行山嘅計劃告吹



可惜只到Riffelberg站


然後番落出坐8點幾既火車離開Zermatt, 番去Brig住
(原本住Zermatt一晚, 但雪崩影響, 前一晚無法入住)

由Täsch到Visp, 火車仍然停駛, 可以見到積雪好高

EuroGoGo系到
[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)

沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...