[DAY 27] | EuroGoGo | 意大利 | 由瑞士到威尼斯Venezia, Rolling Venice Card


--------------------------------------
25-Jan-2018 (Thur) Cloudy
1. 由瑞士到威尼斯中途被趕落車
由Brig到威尼斯, 可以坐SBB國鐵既Eurocity 37直達列車
當時買Early Bird車票, 用意大利國鐵網買 (Trenitalia)平d
Posto 1ª Classe Eur 59, 大約5小時車程
可以印車票出黎, 瑞士SBB會Check一次, 然後意大利國鐵職員又會Check一次
原本坐到總站就係Venezia S. Lucia
SBB Eurocity (瑞士Brig車站)

中途睇到香港蘋果新聞Pop Up新聞話意大利米蘭發生火車出軌意外, 大量死傷
心情難受之餘
而我亦都算係躺著也中槍
因為我深知道我呢班車將會Delay....
米蘭中央車站

到左米蘭車站, 有意大利文+英語廣播話所有人落車
之後我同車掌再一次Confirm, 真係要落車.....lol

當時見到有人喺FB Group "又飛啦旅人團 by flyagain.la(分享+交換+招旅伴)"
: 問:身在威尼斯, 火車停駛應該點做

果時我應用到英國反恐既一句說話:
See it, Say it, Sort it.
於是拖住隻筴周圍去問意大利國鐵既人,

當時米蘭中央車站有點混亂,
幸好我不停問唔同既職員,
終於引導左我去一班加班車

加班車不設劃位
好彩我買左特價票1st Class先搵到位.........
換左部靚車, Frecciarossa, CP值立即提升
真皮 + 電動椅
好肚餓, 車上買左Sandwich食 (冇其他熱食)

之後列車繞道"Bologna"再到威尼斯
Delay 80分鐘
事件令我都深深地明白出軌既嚴重性

2. Rolling Venice Card & 3 days Youth Pass
Adele嘅Rolling in the deep曾經紅極一時
威尼斯亦有Rolling in Venice  (Rolling Venice Card)
(包含
ACTV 3 days Youth Pass) Eur 6 + Eur 23 = Eur 29
講緊嘅係一張青年交通,同博物館優惠票
全歐洲唯一當29歲以下嘅人仲係Youth嘅地方
就只有威尼斯

張卡可以無限任坐ACTV既船 (包括往Burano, Murano)
詳情:
http://www.veneziaunica.it/en/content/how-buy-venezia-unica-city-pass
http://www.actv.it/sites/default/files/ultimamappa.pdf

3. First Impression of Venezia - 本土優先
威尼斯既公共交通會劃分為遊客同居民兩條隊
本土優先, 係咪值得我地借鏡?

如果冬天黎Venezia住,
我會推介住Rialto站, 因為呢度交通較方便
Water Bus 2號線(通往火車站/巴士站)好多班次都唔會開到去S. Marco
而係以Rialto為終點站,
而往Burano, Murano, 如果住Rialto, 可以步行15分鐘往碼頭 F.te Nove A
如果住聖馬可廣場S. Marco, 係就係可以坐船到F.te Nove
但你將會用上45分鐘以上
而且大部分商店都係位於Rialto附近
聖馬可廣場入夜後商店唔多開門

2018年1月26日就係威尼斯面具節
可惜我果日就離開威尼斯
比較有趣嘅係呢度d警察都係要楂船


呢度行極都行唔完
好似迷宮咁
企喺路邊用緊電話而又4圍望嘅人,9成係用緊google map
可惜我用3uk張歐洲卡, 收得好慢

經常只收到 3g/g, (比起H+更慢), 因而經常用Google Map時Miss左個路口
正一死廢卡,第一日到歐洲已經想換第二張

大運河

貢多拉 (每位開價Eur80, 可講價)但我冇坐...
對面係聖喬治馬焦雷教堂 Chiesa di San Giorgio Maggiore

總督宮Palazzo Ducale & 嘆息橋 Ponte dei Sospiri

里阿爾托橋 Ponte di Rialto

夜晚坐1號線遊船河, 凍到流鼻水
大運河一帶夜晚8點後已經猶如死城

影片:
EuroGoGo系到
[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)

1 則留言:

  1. Custom titanium road bike & kit - TITADO
    Custom TITADO Custom titanium ore TITADO kit. You titanium wok will want titanium max trimmer to titanium flask add your own custom TITADO. titanium knee replacement We have many more.

    回覆刪除

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...