[DAY 30] | EuroGoGo | 意大利 | 羅馬假期 | 意假聯賽 羅馬0-1森多利亞

------------------------------------------
28-Jan-2018 (Sun) Sunny
1. 主場及交通
羅馬同拉素共用主場
所以每星期都會輪流用
主場係叫做Stadio Olimpico
由羅馬Roma Termini到主場可以先坐Metro到Ottaviano
然後坐32號巴士到主場附近巴士站Lgt M.Llo Diaz/De Bosis落車
跟住人群就會見到
(實測: 當日去果時有加班巴士到達, 但等車既人竟然全部都係唔識意大利文
巴士寫住往stadio mancini
於是我地就問司機, Roma? Football? 
佢話yes, 我地就成班人衝上去
有個英國人仲講笑話, 咁多外國人, 係咪去緊睇車路士)
回程同樣都係坐32巴士, 不過意大利d人真係冇人會排隊上巴士
我好彩行行下, 巴士停正我面前
開左個尾門, 我就上左車

2. 買飛
主場門票可以網上買到
而且可以唔駛Print出黎, 
直接Scan pdf上最底既Barcode就可以進場
(實測: 用電話好難先Scan到, 現場見到有其他人都唔成功)
所以最好都係先打印出黎

3. 座位選擇
(From AS Roma Official website)
Tribuna Monte係最好既位置, 同電視機角度一致, 對面係Tribuna Tevere, 價錢會平少少
Curva Sud係右方(龍門架後面)係主場球迷區, 同其它歐洲球會一樣, 好多都係季票持有人
而Curva Nord, 我就建議你唔會揀...因為係作客球迷區, 往往比人嚴密監視住

當日我就揀左坐Tribuna Monte, 40Eur
坐Block: 10BC, Row 4, Seat 9/D
完全中伏
睇得都幾辛苦
中場休息, 目測至少要到Row 20-30先比較好睇
當日全場0-1落敗
的士高全場影都唔見
艾沙拉維咁fit都換出黎
見到d球迷都好憤怒, 不停鬧


EuroGoGo系到
[DAY 13] | EuroGoGo | 奧地利 | Salzburg 薩爾斯堡 - 莫天才的故鄉

[DAY 14] | EUROGOGO | 德國 | 貝希特斯加登 - 國王湖 KÖNIGSSEE & RAMSAU (含交通方法)



沒有留言:

張貼留言

古巴 | 夏灣拿 | - 前言/注意地方/Planning - 舊城區遊記 | 2019年4月

1. 前言 未到古巴前, 覺得古巴是個很神祕的地方 直至第一次降落在一個機場, 全機乘客一起拍手掌 當日的那種興奮,你不懂。 這裡可能是全球其中一個最後接通3G網絡的國家 然而在這裡幾天,推翻了我對古巴的幻想。 感覺古巴已經跟共產越走越遠 經...